I am playing Hurtbulle for the moment

Yes, jag har pumpat upp min gamla cykel och tänkte trampa de cirkus 5 kilometrarna upp till träningen! Även fast himlen är grå/svart och jag har en massa träningsvärk i benen.
Men det behövs!
Matchen igår gick väl inte som önskat.. vi borde hållt 1-1 åtminstone! Sista målet var ett offsidemål, men som domaren sa innan matchen "hellre fria än fälla", och så var det uppenbarligen. Förlorade med 2-1.
Synd att vi med en trupp på runt 20 personer knappt kan få ihop hälften till match. Men tur att vi är så bra så vi grejar det ändå :) Mäkta imponerad över målis J.B.T.A, räddade oss helt klart minst 50 gånger ;)

Kvällens bravader får jag be att återkomma om. Måste lägga till lite bilder till den historien!

Nu är det bäst att jag börjar ge hjulen lite spinn om jag ska hinna fram i tid. Det är ju trots allt endast 40 minuter kvar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0