I'm in love with a fairytale..

Sitter här och kollar på röstningen nu.. mina tidigare Eurovisionvänner somnade så jag åkte hem.. Det var ju en sån hiiiiimla lång röstning.  42 länder och alla ska säga "You look wonderful, what a great show, thank you very much".
Tycker det är bra att Norge vinner i alla fall, jag gillar den låten :) Sen är det ju inte helt fel att karln är söt också!

I'm in love with a fairytale, even though it hurts.
I don't care if I loose my mind, 'cause I'm already cursed.

En övrig uppdatering.
Idag har jag varit i Valbo och köpt kostym (inte åt mig)
Imorgon ska jag hålla i lite utbildning för 91 fotbollsbarn (ingen aning vad jag ska säga)
Fick ett samtal idag att någon var "förtjust i mig och pratade om mig hela tiden" (jag har praktiskt taget aldrig pratat med människan, vi är heeelt olika. Var inte beredd på den:P)

Och sist men inte minst så hoppas jag på dans imorgonkväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0