Sammandrag

Jag hinner aldrig med att uppdatera kontinuerligt.. Så här kommer ett sammandrag över ledigheten.

I fredags hade vi seriepremiär!!
Är väl inte riktigt nöjd, vi kan bättre. Men det var en tuff match. Förlorade med 1-2.

På kvällen vart jag bortbjuden på grillfest. Var trött och det vart sent så tänkte inte åka. Men man kan ju ångra sig ;)
Tog bilen och åkte upp till Långbo, sen drog vi vidare hem till Nisse. Det är inte så lätt att hitta där, alla vägar heter nämligen nästan exakt likadant. Västra höle, östra böle, västra böle, södra höle, norra böle... allt heter höle och böle och sedan efter väderstrecken. Vi kom rätt tillslut. (och då att tillägga att det inte var första gången vi var där).
Jag åkte på att köra hem;P Men det var en trevlig kväll.
Nisse tyckte det var "extra kul att du kom" ;) Och bara för att du inte ska pika mig nå mer över att jag skriver om allt annat än dig i min blogg så kan du få vara med på bild. Dra på trissor vad snäll jag är :P hehe



Kom hem mitt i natten och sedan upp halv sju igen.
MIX CUP 2009.

Vårt lag kom trea av tio lag. Tycker det var väldigt bra med tanke på att vi inte tränat tillsammans en enda gång! Ett roligt gäng var det :)
Hoppade även in och hjälpte ett annat lag en match, så det blev 6 matcher totalt.
Sedan hem och göra sig i ordning och åka på grillfest med laget.
En hel del folk som sedan gick vidare till CH. Skoj var det där också ;) Lena tyckte det var himla tur att jag kom så vi fick bugga lite. Hade ont i fötterna så vid tio i två gav jag upp och tänkte ta en prommis hem, men stötte på lite folk på vägen så det bar iväg vidare till efterfest istället. Skorna åkte av så det var lite barfota-sommar-känsla mitt i natten.
Halv fyra gav jag upp, festen var fortfarande i full gång men jag gick den lååånga halvkilometern hem till lgh :P

Idag har det bara varit lugnt än så länge.. ska iväg och träna fotboll mot kvällningen. Skönt att röra lite på sig. Har ju blivit en hel del sånt den här helgen.
Men mixcupen var otroligt skoj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0