Revansch på cyklingen?!

Jag fick väl en av mina inte direkt brightaste ideér på sistone.
Hade träning kl. 17, så jag tog på mig mina nya vita fotbollsskor. Springer/joggar hem till berget, tar en cykel därifrån och cyklar upp till Åbyggeby. Kommer ganska tidigt (var snabbare än jag trodde), så jag hinner sitta och sola en sväng innan övriga dyker upp. Vi hade en rätt bra träning tycker jag, fick till bra skott med mina nya skor!  Peppar Peppar.
Ska ta cykeln och börja trampa hemåt, då ramlar kedjan av. Försöker få tillbaka den igen, men icke. Alldeles oljig om både händer och i ansikte traskar jag tillbaka till lbc, där ska Matilda hjälpa mig, men inte ens hon (som är mkt bättre än mig på såntdär) klarar av det. Dumma cykel!
Så den får tvunget stanna kvar där uppe. Tänkte springa de 5km hem igen, men Matilda tyckte det var onödigt i fotbollsskor.. så jag fick åka med henne istället. Lite olaglig, I know.. hämtade en ny cykel på berget och cyklade hem till lgh. Duschade lite snabbt sen drog vi fram och käkade pizza. Satt ute och snackade hur länge som helst. Hände en del tok också, men det får vi nog höra detaljer om imorgon. Tillslut började jag frysa så jag skakade och läpparna blev blå.. tecken på att det var dags att åka hem:P
Natti Natti!

Image description De var ju vita när jag köpte dem i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Alkberg

Du och dina skor var en perfect match:P grymmans bra tkr jag^^

2009-05-25 @ 15:04:26
Postat av: I.K.M

So far so good ;)

2009-05-25 @ 19:39:50
URL: http://idamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0