Tällberg

Jag måste bara berätta om Tällberg btw. Jag och Marina åkte dit, checkade in på varsitt dubbelrum, med VARSITT bubbelbad för två ;) Först var det välkomstdrink med lite mingel och sedan fick man ta en lapp med vart man skulle sitta. Jag hamnade bredvid en revisor från Falun. Kvällen bestod av en trerätters middag med vin och underhållning. Sedan var det lite dans och bar.
När det stängde körde vi lite eftersnack innan vi gick och la oss. Sov ca 5h och sen upp och iväg på bufféfrukost. Härligt Härligt!
Sen skolkade jag och Marina lite.. skulle iväg tillbaka till jobbet så vi var inte med på konferensen på dan. Men vi kunde ju inte låta så fina "badkar" stå outnyttjade, hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0