Ooh, let's go ridin'

Fredag kväll var det julgodis på hög nivå! Ischoklad, knäck och wienernougat på rabo. Trevligt med en massa massa snack med min nyblivande granne.

I fredags ringde jag även och skulle säga upp min lgh.
-Hej det är Ida Mellström, säger jag.
-Men hej Ida! Vi har väntat på att du ska ringa, vad spännande med Uppsala, tråkigt för oss, men himla kul lycka till! Får jag till svar. Då att tillägga att jag inte hade en aning om vem det var jag pratade med.
Så är det när man bor i en liten liten by som Ockelbo.

Lördagen var en riktig slappdag, och städade gjorde jag också. Fick en himla fart att städa när jag skulle få nattgäst ;)
Jag och Maddi drog in till stan och åt på Church Street Saloon, åh så gott !! Jag orkade halva min maträtt och ändå mådde jag så satans illa när vi sedan åkte vidare till Parken på dans. Inte så mycket folk faktiskt, men dansade en del med lite trevliga killar. Sen fanns det ju en vakt där - snyggast den kvällen - som vi hängde lite med istället. M raggade som vanligt ;) Tjohoo!
Kom hem på morgonkröken och kröp ner i sängen, älskar min säng.. och det är de fler som gör. hehe.

Söndagmorgon, vaknade, traskade iväg till Ica och köpte all frukost som vi var sugen på. Traskade tillbaka till lgh och gjorde i ordning det på en bricka. Vi drack juice och oboy i martiniglas - men det är så det skall vara! Lyx i vardagen :)  Kollade på lite gamla bilder & filmer, massa minnen o underbara stunder.
Lite senare följde jag med syster att prova balklänningen som Helena håller på att sy upp åt henne. Även hon som sydde  min klänning när det begav sig. Sedan sprang jag förbi julmarknaden på vägen hem för att hämta träningskläder och ner till hallen. Det var superduperskoj att träna (alldeles för länge sedan sist nu kan jag lova), jag kommer ha träningsvärk i flera dagar efteråt.
För att plussa på lite på träningsvärken gick jag direkt från träningen upp till buggkursen. Alla har verkligen blivit otroligt duktiga och det är jätteroligt.
Det är bra att man kan ha Åkerlundbröderna att klämma lite på, eller vad säger du Maddi? ;) haha. Inte fy skam!






Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar din säng ;) Tack för en supertrevlig helg! :)

Hehe, grabbarna är bra dom ;P

2009-11-30 @ 13:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0