Hold on little girl

Så kanske vi ska ta och knäcka den här nyheten nu då.. När det börjar gå mot lite mer definitivt.
Idag har jag tackat "ja" till att följa med och börja jobba i Uppsala. Blandade känslor naturligtvis. Men det är till å att göra det så positivt som bara möjligt :)

Imorgon blir det upp tidigt, Gävle sjukhus står på schemat. Ni vet, nu när man fyllt 20 så ränner man ju på sjukstugor heela tiden. ojoj, hur ska det här sluta.
Sen för att kompensera att jag faktiskt endast är 20 och inte 120 - som man kanske kan tro - så ska jag dra en sväng på systemet med:P

På kvällen är det inflyttningsfest som gäller, med tema ROSA. Tur att jag har vänner med småsyskon som man kan sno lite grejjer av, tack Emma !!

Hörde att det pinglade till i telefonen för en liten stund sedan, börjar bli nyfiken så jag ska stänga ner här och kila bort och kolla.

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt Idis :D När flyttar du? Ha det bäst! PussKram

2009-11-21 @ 20:51:24
Postat av: Ida

Så fort jag får en lägenhet.. tips mottages tacksamt ;)

2009-11-22 @ 00:31:18
URL: http://idamellstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Ooo shit :) Tur att vi får ses på julmyset :) Om jag hör nått bra erbjudande så får du höra det ;) Men jag tvivlar starkt :P

2009-11-22 @ 20:33:08
Postat av: Stålis

Grattis :) vad kul att höra !

2009-11-23 @ 15:36:10
URL: http://passionoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0