Kaos överallt..

Nu så.. glömmer jag nog bort vad jag heter snart också.

Vaknade på morgonen (efter att ha vaknat en gång i natt med, har gjort det de tre sista nätterna) och åt lite frukost, tänkte att nu så ska jag ladda in lite bilder från den trevliga gårdagen. Gick ut för att hämta kameran i jackfickan.. nehe? hmm. Vad är nu detta. Ingen kamera? Jag la den nog i väskan när jag kom till bilen.. nehe, inte det heller?! La jag den i köket när jag kom hem i natt? Nä??
Ringer till bowlinghallen i Gävle.
"Har jag glömt min kamera hos er?" "Ja det har du".. KUL!!

Usch, jag tycker det är jobbigt när jag förlorar kontrollen över vad som händer.


Jag har i alla fall koll på att det är fars dag, fika på eftermiddagen med släkten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0