Taking the easy way out?



Jag bara flyter med hela tiden..

Hela grundskolan flöt på.
Gymnasiet blev av en slump en sista utväg som jag flöt in på för det lät nytt och spännande.
Genom skola fick jag praktik på det stället som jag önskade.
När jag inte fick vara på samma ställe andra gången så hamnade jag i Gävle på samma företag genom rekommendationer.
När det företaget valde att lägga ner så råkade en kompis nämna att "på min mammas jobb söker de praktikanter.." så då hamnade jag där.
Där blev jag även kvar som sommarjobbare när jag slutat gymnasiet.
Där fick jag även en fortsatt timanställning.
Där fick jag sedan en fast anställning.

Ska jag nu fortsätta att flyta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0