Turn around?!

Mina arbetskamrater tycker jag är positiv, men jag tycker det var längesen jag var riktigt positiv.
Har nyss kommit hem från pizzakväll på jobbet. Bara suttit och snackat och snackat och snackat!
Skulle gå hem men hamnade bara på berget, jag orkade inte gå. Så otroligt trött, helt väck är jag. Inte sovit så många timmar i natt. Jag tror att jag har stängt av allting just nu. Orkar inte ta till mig vad som händer.

Det är nog ganska illa, när jag går oftare på apoteket än vad jag gör på systembolaget?


På torsdag blir det en visit i Uppsala.

Sov sött!

Kommentarer
Postat av: LISA

Men ida! Låter som om du behöver åka på dans!

2009-11-10 @ 09:50:54
Postat av: Matilda

Uscha, det låter inte alls bra :/ Men i helgen ska vi ha kul :) <3

2009-11-10 @ 09:52:19
URL: http://matildagoransson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Gumman då..:/ Ja, i helgen ska vi ha det superkul! :) Vi ska vända på det negativa! Miss U! <3

2009-11-12 @ 23:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0