What have you done lately?

- I fredags fick jag utskällning, på em tog jag ledigt för att shoppa med Tilla ist!!


- I Lördags gick jag upp och tvättade FÖRE kl. 7 på morgonen (helt sjukt, I know, men what to do lixom?) sen var det iväg för att spela säsongens sista match. Efter att ha ätit muskelavslappnande i över en vecka så var det ganska jobbigt.. Men jag gillar mitt lag skarpt så det var att kämpa på :D Lillebror kom och gav mig en kram efteråt. Jag tycker att han ska flytta hem igen, han är fööör långt bort, jag släppte honom inte för mer än 5 minuter resten av kvällen.:P Vi gjorde i ordning 5 tårtor!

Och vi gjorde i ordning oss själva också..det var FIESTA på G ;)
Brorsan och jag gjorde en kupp... jag vet inte om man ska skriva det här eller inte, men vi gav oss ut i svarta natten på en cykel. Med oss hade vi kniv och ficklampa. . . resten låter vi vara oskrivet^^
Sen begav vi oss till festen!
Här är födelsedagsbarnet !

I'm not kidding - vi fick skura tårta på knäna hela natten/morgonen!!
Men någon måste väl ha haft kul i alla fall ;)
Dregen was there!
And so was Vince Niel.
Some people were on the floor
Best friend offrade blod..
Mai sjöng Lemon Tree
I was there
He was there
They were there..

 Afterparty

kom hem och somnade halv fem.

- Söndag var endast chilldag!

- Måndag, aaaarbete igen.

- Tisdag, tjohooo middag hos Ell. Hon bjöd på sin egen specialite ;)

- Onsdag, Lillasyster 18 år! Jag dammsög och skurade golven:P

- Torsdag, today. Har varit och checkat in basketträning. maybe maybe.

- Fredag - Jaaa, helg ;) haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0