Hellre en fågel i handen än tio i skogen.

Usch vad trött jag är, jag mådde bakis i morse fastän jag inte var ut på krogen. Sen var jag så hungrig så jag mådde illa, och nu är jag så mätt så jag mår illa för det istället :P Det är inte lätt ibland.

Sitter på berget just nu, lite släkt nerifrån landet är här och hälsar på.

Igår var jag, Annie, Lisa och Josse på Interpool och åt buffé, drack öl och kollade på fotbollsmatchen:) En massa folk, skoj var det.. attans att Sverige förlorade bara. Men för att se det positivt så vann ju Brynäs i alla fall!

På dagen så var det fotbollsavslutning med hela klubben. Det bjöds på en massa tårta. Varje lag fick gå fram och ta emot priser. Som Team Captain hade jag naturligtvis bestämt att även vi i damlaget måste få pokaler;) Jag gillar mitt lag skarpt - ser fram emot en riktigt skoj avslutning!

Åh jag fick veta en hemlis på förmiddagen - tjohoo ;) Och till hemlisen så fick jag vääärldens bästa idé :)
Jag kan vara rätt bra på hemlisar om jag vill, höll tyst om ett bröllop i flera månader;P

Sen har jag fått en present idag med:) Här kommer man hem och hittar lite nya saker som man aldrig sett förr "Mäh, en sån vill jag också ha". Och fem minuter senare så kommer mormor med en present - I like!! Hon är snäll hon min mormor!
Det stod i mitt horoskop i fredags att jag skulle få en present, men vad fasiken. Ödet hade väl tagit fel på dag:P

Ikväll lutar det åt bio, känns som en bra avslutning på helgen.



Nu ska jag gå och hoppa lite i lillasysters säng, hon såg risig ut när hon kom hem i morse, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0