When the feelings gone and you can't go on..

Den här veckan har inte varit den bästa i mitt liv, mer åt andra hållet.. Fick i alla fall lite träning i onsdags/torsdags, hehe. Vi nämner inget om det så gör vi ingen orolig:)

Igår var det jobbfest, SÄLLAN jag är alltid borta när det är jobbfest. Hann vara med på en jätterolig tipspromenad och äta lite snabbt av den grekiska buffén innan jag var tvungen att dra iväg.
Kom tillbaka lagom till lite sånglekar senare på kvällen, men inge vin för fröken Mellström;P

 Hänger vid baren på jobbet!

Nu är det endast slapp i soffan (mycket efterlängtat!) Imorgon ska jag ut i skogen en sväng på förmiddagen. Sen blir det dans på kvällen :D taggat för det hela veckan, det gäller att ha någonting att se fram emot när det ser mörkt ut!

Lärdom denna veckan: kommit på en riktig svaghet hos mig själv, och det var tungt.




Kommentarer
Postat av: Lisa

du har väl inga svagehter Ida! :)

2009-10-25 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0