Lekdag med Mamma Mu



Tisdag - Ledig från jobbet, planen var att jobba fm och ledig em, men eftersom jag nu är vuxen så gör man ju sånt som vuxna gör, typ springer till doktorn var och varannan dag. Naturligtvis blir man sjuk när man måste börja betala. Jag menar, har varit där mer under de senaste månaderna än vad jag har varit under mina tidigare 20 år. Mamma säger se det positivt, efter X antal gånger på ett år så slipper man betala, högrisk.
Och med min fart så lär jag väl vara uppe i det snart. Jag vet inte om jag tycker medicin hjälper. Jag har en kollega på jobbet som kan sånt här på annat sätt^^

Anyway.

Em var ju planerat ledig och då var det la badhus som gällde :D
Med min familj!!




Tur att man får riktigt bra ideér ibland som resulterar i sånna här trevliga dagar !

Kvällen spenderades i big city Gävle på restaurang med m o p samt siz o brushan.

BIG SMILE :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0