Det som inte dödar, härdar.

Fredag bestod av en skogsprommis med mormor, vi plockade en massa svamp som sedan blev till en omelett till lunch. På eftermiddagen sov jag några timmar och följde med till Järbo för att hämta Annie. Hon skulle övningsköra hem, jag som då aldrig åkt med henne tidigare sa ju väldigt ärligt som det var:
- Jag är lite nervös över att åka med dig.
- Äh, jag tänker att jag spelar tv-spel, gör inte du det? Säger hon..
Där och då övervägde jag starkt att börja traska hem alla milen till Ockelbo!!
Lite senare på kvällen kom Sami ner och kollade film med mig :)

Tror att jag har mått lite bättre i huvudet idag, men jag känner att jag har missat min middagslur.. Tabletterna gör mig oerhört trött, lite yrslig och smått illamående:/

Nu ska jag käka lite kvällsmat, ta en tablett och krypa ner i badkaret och kolla på film, myyys ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kusin! Du inte allvarligt sjuk va? Det låter inte så bra med starka tabletter? Hoppas att allt är bra för övrigt! Hälsa de andra! Kramar kusin vitamin

2009-09-28 @ 15:40:52
URL: http://asabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0