Hit me hard.

Det går inte fort framåt med min uppdatering, men jag har i alla fall kommit fram till lunch på lördagen ;)
Nu ska jag sova, har inte riktigt känt mig på topp idag. Dels för att jag har suttit och översatt en massa saker på Finska på jobbet idag, med hjälp av googles språkverktyg. INGET ont om google, men vissa meningar vart väldigt konstiga tyvär, haha. Sen har jag frusit och haft ont i huvudet också :/

Men jag blev genast mycket gladare på vägen hem. En jättesöt tant frågade mig om jag kunde hjälpa henne över vägen. Och det kunde jag naturligtvis! Fick en liten pratstund med henne också medan alla svischade förbi eftersom klockan var strax efter fem och det var många som var på väg hem från jobbet i sina bilar.
Kastade i mig lite mat och åkte upp till träningen och där hände det grejjer kan jag lova. oj oj oj. haha!

Imorgon är det onsdag = halva arbetsveckan har gått, sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0