I'm as stubborn as a girl can get.

När jag väl har bestämt mig för någonting så är det bara att köra. Så fick det kosta vad det kosta ville.
Har nyss kommit hem från en springtur, det vart gaanska långt tycker jag. Eller såklart beror det ju på vad man jämför med, men helt Ok för att vara mig. Ni förstår inte skillnaden med att springa med mina gamla skor och med mina nya skor, det känns ju praktiskt taget som man flyger fram ;)
Sen var jag ju så envis också, hade bestämt sedan tidigare vilken runda jag skulle springa och att jag INTE skulle stanna efter vägen. så börjar jag domna bort i vänsterfoten litegrann pga de nya skorna. Och så känner jag att jag börjar få skavsår under höger fot, och sedan i vänster fot också. Men jag gav banne mig inte upp!!
så nu sitter jag här med fiina skavsårsblåsor under båda fötterna:( Aj Aj.

Efter några situps, lite rygglyft och ett par armhävningar så ska jag nu bege mig in i duschen och på med kalasklänningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0