Julmiddag

Ja, man kan ju nästan säga att det var en julmiddag ikväll. Jag hade gett det i julklapp till mormor, morfar, farmor och farfar. En trerätters middag i lgh. Äntligen blev det av, även fast det är närmare till nästa jul.. men som man säger "den som väntar på något gott..
Som farfar sa: - Ska du offra en lördagkväll på gamlingarna;)?!
Jaa, det gjorde jag så gärna så!

Elin, du kan aldrig förstå vuxenpoängen för den här grejjen alltså:P







 

Det vart i alla fall rent på tallrikarna ;)

Och jag fick en massa presenter fastän det var jag som gav bort en present. En massa blommor och nu sitter jag här i soffan med min nya filt som var supermysig! Fick också ett halsband och en chokladask, men den sparar vi till imorgonkväll. Då blir det bingolotto, vin och mys :)

Jag har nog aldrig diskat såhär mycket saker på samma gång sedan jag flyttade hit. Men det kan ju vara bra att ha en sysselsättning lite senare på lördagkvällen också. Speciellt trevligt är det ju när man får påhälsning till på köpet.. "När du får oväntat besök..", hehe.

Tack alla för en trevlig kväll och grattis på födelsedagen Pållen ;D







Kommentarer
Postat av: Elin

Här skurar man toaletter, lagar middag till 4 ungar och 3 vuxna, kör runt i en van, storhandlar och umgås med hemma mammor. Och ÄNDÅ knäcker fröken mig med heltids jobb och oldies dinner en lördag kväll. Vad säger man...? Miss you <3

2009-09-09 @ 09:21:20
URL: http://elinmwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0