You spin my head right round

Idag har jag varit hemma.. gick hem igår efter halva dagen för jag har haft så ont i huvudet. Är inne på tredje dagen idag:/ Tränade igårkväll och skaffade mig lite feber också. Men den gick över fort som tur är. Har suttit hemma och jobbat hela dagen idag. Men skönt ändå att kunna ta det lugnt, sitta i soffan och jobba och slippa klä på sig kläder på hela dagen, man kan gå hemma i myskläder :)
Imorgon ska jag till jobbet iaf.
Just nu är det fotboll på tv som gäller. Malta-Sverige.
Ska väl snart gå och borsta tänderna, krypa ner i sängen och kolla på idol.

Kom just på att jag inte har någon cykel här.. men jag har en massa saker att bära på till jobbet imorgon, suck.

Aja, natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0