Ålandskryssning

Imorgon vid lunchtid beger jag mig iväg till busshållsplatsen i Uppsala (no worries, jag har skrivit ut en karta från eniro), för att hoppa på bussen som går till Viking Line :D
Helt fantastiskt underbart att komma iväg på fest med ett härligt gäng!
Ni har väl sett reklamerna?
Håller på och kastar ner lite kläder i en väska för tillfället.

När jag kommer hem så är det cup som gäller i helgen. TAGGA !

Sen på onsdag så åker jag till AUS.
Mitt första stopp var i Melbourne, där hade jag planerat att träffa Nisse och umgås med honom ett tag. Bara det att nu har han blivit sjuk:( Och åker hem imorgon. Så han kommer inte att vara där när jag kommer. Skönt för honom att åka hem förstår jag. Men vart ska jag nu ta vägen? Nu kan vi snacka om spännande äventyr. Landar i Melbourne kl. halv åtta på kvällen. What to do lixom?!
Hello sweet home, parkbänken.
Det kanske är dags att ta steget från sommarens sova-i-backluckan-på-bilen till att sova-på-parkbänk-under-bar-himmel-i-australien, hehe.
Mamma,Pappa,Farmor,Farfar,Mormor,Morfar, ni kan vara lugna. Jag har hört att de är snälla i australien :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har pratat med Ann-Sofie som tycker att du ska boka ett hotellrum första natten....å det tycker mamman med!

2010-02-04 @ 18:20:39
Postat av: Linnea

Men Ida du åker ju snart!! Wihoo jag vill också följa med!! :D

2010-02-08 @ 11:51:14
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/
Postat av: olle

lillebror då?

2010-02-08 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0