Another day in paradise

Idag har jag och Moa gatt till ett vattenfall (vi korde bil fortsa biten, men sen fick man ga typ 30 min)
Det var latt vart det ! Saa himla vackert, solen stekte och det var endast jag och Moa dar sa det var helt ok att nacka. Det var kraftor och alar i vattnet (jag badade inte efter vi hade upptackt det, hehe) Men fy sjutton vilken underbar dag vi har haft. Livet pa en pinne i paradiset. Hoppas att en och annan bild som vi tog har blivit bra!

Men nu ska vi ivag och kaka gratis mat och sedan ska vi pa Ladies night. Vilket betyder gratis champagne som delas ut utav killar som visar sina snygga magrutor (nej, de har ingen t-shirt pa sig).

Jag sa ju det, livet pa en pinne i paradiset!

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai, med en stor portion av humor! Om det later intressant sa far du garna titta in pa min blogg! :)



...om inte, da ber jag om ursakt for min lilla "reklam" & onskar dig en fortsatt trevlig dag!

2010-02-25 @ 10:11:09
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Sussi

Mmmm, vilket härligt liv Ida - fortsätt o njut utav bara den.... rätt var det är så är du tillbaka i gamla hjulspår. Detta liv - just nu - Åh, det låter så underbart......kram kram

2010-02-25 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0