In Australia

Kl. 00.45 drog jag och Sami ivag till Arlanda efter ett par minuters somn. Efter nagra fallda tarar var det dags att ga till gaten.

Flyg No.1. Knappt 2h till Frankfurt. Satt bredvid 2st killar som skulle till Whyoming och aka skoter :)
Flyg No.2. Drygt 6h till Abu Dhabi. Butte plats med en supertrevlig killes mamma sa att de fick sitta tillsammans. Hann snacka en del med honom innan vi bytte. Hamnade istallet brevdvid en aldre herre som inte forstod nar jag pratade engelska med honom. Han blev lite paff sedan nar jag satt och laste en tidning pa tyska. Men jag forklarade att jag kunde lite :) Kollade pa "Det regnar kottbullar", under forvantan, tyckte inte att den var sarskilt bra tyvarr.
Abu Dhabi var en jattefin flygplats. Man kunde aven lasa:
--->Gate 1-22
<---Gate 23-35
---> Toilets
<--- Prayer Room

hehe, varfor inte lixom :P

Flyg No.3. Drygt 13h till Melbourne,Australia. Satt bredvid Abdul fran Irak, han bjod pa snickers och bjod in mig att halsa pa honom och hans slakt. Jag sa tack men att jag redan hade nagonstans att bo :P
Laaaang resa !
Hann sova en hel del mellan det att jag kollade pa film, at och snackade med Abdul.

Val framme sa regnade det en hel del. Hittade mitt bagage direkt och tog Skybusen till city. Nar jag skulle kopa biljett till skybusen sa damen snallt att "It's a bit delayed , someone go killed on the motorway" . Det lat inte som om hon snackade om en bilolycka..  Men aven detta gick smidigt. Varre blev det sedan att hitta mitt Hostel.  Fick hjalp av en dam, ett par och en busschauffor, akte sparvagn. Men det slutade med att jag tog en taxi, hehe.

Sa otroligt underbart att ta en dusch och sova i en sang!!!
Sov prima hela natten i ett rum tillsammans med 9 andra tjejer. Idag ar det mulet. Har tagit en tur och handlat lite frukost och var ner till beachen en svang. Ska nog satta mig en soffa och lasa en bok.
Stamningen har ar bara chill, alla aldrar bor har. Saaaa himla skont att bara vara:)

Haa det superfint allihopa.
Vi far se nar vi hors igen, nu vet ni i alla fall att jag har kommit fram och att allt ar bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0