New things every day.

Igarkvall traffade jag Emma:) Helt underbart att traffa en kandis! Bara sitta och snacka svenska i nagra timmar. Vi tog en smoothie pa ett stalle nere vid floden, fin utsikt till pa kopet. Prima.

Idag har jag gjort nagra fler nya saker.

- Jag har legat nere vid stranden och solat, jippie. Superfint vader. Gick inte dit forran runt tre pa eftermiddagen, vill ju inte branna mig :/ Det blaste ratt mycket sa nu kan jag garantera er alla att jag menar det nar jag saker att jag har sand typ overallt!! Men jag klagar inte over blasten (bara over sanden som blaste runt) for hade det inte gjort det sa hade jag inte kunnat lega still i mer an nittio sekunder. Sa varmt var det tycker jag.
Jag flyttade upp och lade mig pa graset sen istallet :P

- Jag har atit SUSHI! Helt okej. Men ni kan vara lugna, jag grundade med en cheesburgare fran McD ;) haha

- Jag har aven bokat flygbiljetter till Cairns. Sa om 13 timmar sitter jag pa flyget :) Ska bara sova lite och sedan packa ihop mig och dra ivag. Bussen gar harifran kl. 06.15. Sa nu snackar vi inte sovmorgon inte..

Ska forsoka hitta pa nagot stalle att bo pa ocksa.

Adios :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0