Take a look at yourself then make a change.

OjOjOj.
Nu kan det bli riktigt öventyr för fröken Mellström.
Första anhalten i Aus har blivit sjuk och åker troligtvis hem till Sverige igen innan jag kommer dit. What to do?
Sova på en parkbänk, perhaps.

Alltså jag borde klara backpacker-livet galant med tanke på hur jag lever mitt liv just nu!
Dagens specialare:
Jag har knappt varit in i vårt gemensamma kök här i huset- då tänk er att jag bott här i 3 veckor. Jag tror att jag har kikat in två gånger lite snabbt. Varav en av gångerna var för att kasta lite sopor innan jag hittat sophuset här utanför. (Och jag tycker inte att jag är superduperkräsen heller, inte alla gånger i alla fall)
Men när jag skulle handla kvällsmat på vägen hem idag så passade jag på att köpa en sån här fryst matlåda till imorgonkväll också. Slippa handla v a r e v i g a dag...
Men jag klarade helt enkelt inte av att lägga in den i frysen :(
Tur att man är ett sånt snille som man är ibland!
Klättrar upp på skrivbordet, öppnar fönstret och lägger den frysta matlådan i snön utanför fönstret.
Perfekt, matten kirrad till imorgonkväll :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0