Tsunamivarning

Har fatt hora om dessa varningar har omkring. Jag mar BRA !!!
Det ar lugnt har dar jag ar..

Har varit ute och dykt och snorklat pa "The Great Barrier Reef", hur haftigt som helst !
Har sett havsskoldpaddor, hajar, koraller, delfiner, har tyvarr inte sett nemo - daremot alla hans vanner och nagra till ;)

Just nu har jag nastan nyss kommit tillbaka till land och ar valdigt sjosjuk! Det sags att det blir sa nar man gar av.. knaasigt :/

Seglingen var toppen med trevliga manniskor och god mat. Vi var 4 gaster och 3 som jobbade dar sa det var helt perfekt. Har lart kanna sex nya personer. Solen stekte som tusan (var inte oroliga, jag smorjde in mig flitigt med faktor 30 och 50). Har lart mig en "ny" lek ocksa, hehe. lite kul. Tva dagar och en natt pa baten :)
www.vagabond-dive.com

Hur som helst sa mar jag bra :) Imorgon drar jag och Moa nedat kusten (JA, vi ska kolla varningnarna) med hennes bil Ralfie.

Hej sa lange !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0