pour some sugar on me

Jag kanske inte har berättat när jag åker? Fick frågan hur långt det är kvar.. Jag åker den 10 FEBRUARI!!! Shieeet pommes, det är ju väldigt snart :D

Imorgon åker jag hem till Ockelbo. Det ska bli skönt. Ska ta en spruta inför resan och sedan så är det träning på kvällen! Jobbar i Ockelbo på fredag med de bästa <3
Sista dagen för vissa då, uscha. Fick ett mail idag på förmiddagen och det är klart att det blir mer påtagligt när det står där svart på vitt. Det stod ungefär som om någon hade dött. Blä. Jag satt bara och stirrade i en halvtimme och tårarna trillade.
(Dåligt med 100% fokus där, tyvärr.)
Så ska det bli skönt att komma hem till Obo på fredag och äta smörgåstårta.
Sen har vi ju faktiskt en kryssning att se fram emot innan jag åker till Aus också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0