Home sweet home

Vart nu det är någonstans. För tillfället så är det i studentrummet i Uppsala. Ofta känns det som om det är på jobbet. Fast imorgon ska jag ju också åka "hem" och då är det Ockelbo.

Min älskade kusin skickade lite sms med mig igår. Hon ville komma och hälsa på. vi har försökt synka våra almanackor och är nu framme i en helg i APRIL. haha, så är det när man lever livet båda två.
Hon skriver
- Jag ska tänka på dig när jag sitter på flyget till Belfast och du sitter på ditt fasta jobb.
Jag svarar
- Jag ska tänka på dig som är inloggad på www.arbetsformedlingen.se när jag ligger på beachen i australien, och får betalt för det.
Hon skriver
- Jag älskar dig också ;)

 Bild från vårt tidigare Uppsala-äventyr tillsammans!


Fick överraskande besök på jobbet idag. Så nu är jag bortbjuden *2. Ser fram emot :)

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Naaaaw <3

2010-01-18 @ 22:32:53
URL: http://elinmwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0