Life's a bitch sometimes, and I know it.

Tänk att det är en del folk som kikar in varje varje dag även fast Fröken Mellström är klappkass (inte mitt uttryck) på att uppdatera om sitt liv på bloggen. Nu när man faktiskt skulle kunna tycka att det är sådär SUPERspännande när hon tagit ett kliv till storstaden.
Men icke. Hittills så har det varit jobba, sova, jobba sova, jobba jobba jobba.
Jag äter alla mina måltider på jobbet. Frukost, lunch och middag. Funderar på att ta dit en filt och kudde så kan jag sova under skrivbordet också, sweet.

Eller ja, idag kom jag ju faktiskt hem några minuter innan 21. Så nu ska jag ta och sova. För att sedan upp och jobba imorgon.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0