Red Red Wine

What's the deal with this song?
Jag har hört den väldigt många gånger under den senaste tiden.

Anyways. Idag så ringde Moa till mig, jag älskar när hon gör det :)
Jag älskar henne också, så det kanske är lite därför. Snart bär det av ner till down under för att hälsa på. Var ju ett år sedan vi träffades så det ska bli mycket roligt!

För övrigt så har jag blivit väldigt förkyld, har nyst kanske tio gånger på jobbet idag.
Håller på och svettas här under mitt täcke nu också. Hoppas att det inte är feber bara.
Har ingen nässpray med mig hit (var 99% på att jag hade det, men icke), måste komma ihåg och köpa det imorgon. Blir kvar i Uppsala till på lördag, men sen bär det av hem till Ockelbo igen. Ska träna med mina brudar, skoj. Det är alldeles för sällan tycker jag.

Vi taggar för fullt ;)




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas du har det kanon där borta tjejen!

Ses i morgon, tagga ljusnan! :D

2010-01-23 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0