The more the merrier?!

Idag på förmiddagen hörde jag den igen.. red red wine.

Helgen har bara varit myys. Sami kom hit i fredags, vi var ut och käkade han fick se mitt fiiina fina hem (haha). Sen somnade jag. Tråkigt att man jobbar så man är helt slut på helgen.
Vart film på morgonen istället för på kvällen. Sen frukost :)
Skönt att åka till Ockelbo över helgen. träna på söndagen.
Nu är det inte långt kvar till Aus, lite panik. Ja tack.

Snart ska jag sova men kikar in familjen annorlunda. Kanske ska man satsa på tio ungar?
Då kan man räkna med livat i alla fall :P


Kommentarer
Postat av: Kusin Elin

Jag smsar dig nu. Svara! ;)

2010-01-25 @ 23:23:13
URL: http://elinmwiklund.blogg.se/
Postat av: Ida

Elin - en arbetande människa sooover sin skönhetssömn den tiden ;) (okej, jag brukar aldrig sova den tiden, men för en gångs skull gjorde jag det). Svarade dig i morse kl.6 istället :D

2010-01-26 @ 08:19:49
URL: http://idamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0