Uppsalabo

Jaåå, läs rubriken. Nu är man Uppsalabo på riktigt.

På jobbet är det kaos. Mitt rum är i alla fall mysigt.
Jag har typ aldrig sett så stora dammråttor som det är i min studentkorridor, och kylskåpet har jag inte vågat vara inne i ens. Hualigen. Men man vänjer sig nog rätt fort.
Jag har gått till och från jobbet tre svängar, nya vägar varje gång. Det är rätt spännande det här. Man vet aldrig vad som kommer efter vägen. Nästa vecka ska jag dejta lite i alla fall. Det ska bli riktigt kul :)
Åker hem i helgen. Mys på freedag, fest på lördag och träning samt dans på söndag.


Kommentarer
Postat av: ex.roomies

välkommen hem till oklahoma i helgen då :-) Oj vad du ska lära dig många vägar till o från jobbet. Ha det gott å kram kram

2010-01-14 @ 17:24:01
Postat av: Faster Å

Har du inte testat Café Linnés bullar än så gör det! Det är en middag värd namnet! Kram!!!

2010-01-14 @ 20:04:55
Postat av: Linnéa

dejta vem? :D

2010-01-15 @ 10:18:10
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/
Postat av: Ida

Taack Sussi :)



Jag har inte testat det än, men var och lunchade på ett ställe igår där bullarna var stora som freesbes (hur det nu stavas). Ska testa det någon dag ;)



Jag ska dejta Sara. Vi ska satsa på GYM. Hurtbullar!

2010-01-15 @ 12:44:50
URL: http://idamellstrom.blogg.se/
Postat av: ex.roomies

Ida - VEM dejtar du? Det har jag rätt att veta :-) försökte chatta m dig på jobbet idag.....men jag fick aldrig nå´t svar o jag var bara där en snabbis, som sagt. Pusta ut en sväng nu...å kram kram

2010-01-22 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0